POZYCJONOWANIE Stron www
ZWIĘKSZYMY LICZBĘ
ODWIEDZIN TWOJEJ STRONY
95% INTERNAUTÓW SPRAWDZA TYLKO PIERWSZE 9 WYNIKÓW WYSZUKIWANIA W GOOGLE.
UMIEŚCIMY TWOJĄ STRONĘ
NA SZCZYCIE WYNIKÓW WYSZUKIWANIA. DZIĘKI TEMU TWOJA MARKA BĘDZIE POSTRZEGANA BARDZIEJ WIARYGODNIE,
A TWOJA SPRZEDAŻ WZROŚNIE
NA SZCZYCIE WYNIKÓW WYSZUKIWANIA. DZIĘKI TEMU TWOJA MARKA BĘDZIE POSTRZEGANA BARDZIEJ WIARYGODNIE,
A TWOJA SPRZEDAŻ WZROŚNIE
7 na 10 klientów przed podjęciem decyzji google’uje firmę, produkt czy usługę, nawet jeśli dowiedzieli się o niej z polecenia
To czy znajdą tam Twoją firmę czy konkurencję wpłynie też na ocenę profesjonalizmu Twojej marki. Dlaczego? Bo my ludzie mamy dużą skłonność do upraszczania rzeczywistości. Dlatego w Internecie panuje prosta zasada: Jeśli Google pozycjonuje markę wysoko, uznajemy ją za profesjonalną. Jeśli Google pozycjonuje ją nisko, my też ją tak postrzegamy.
POZYCJONOWANIE
Pozycjonowanie
to inwestycja, która
się zwraca.
to inwestycja, która
się zwraca.
Załóżmy, że Twoją stronę
odwiedza miesięcznie 500 osób.
odwiedza miesięcznie 500 osób.
1 na 100 decyduje się podjąć współpracę i w ten sposób pozyskujesz 5 nowych klientów miesięcznie.
Dzięki SEO liczba odwiedzających Twoją stronę zwiększa się.
Jeśli będzie to kolejne 500 osób, zyskasz kolejnych 5 nowych klientów, co podwoi liczbę miesięcznie pozyskiwanych klientów.
Jeśli będzie to kolejne 500 osób, zyskasz kolejnych 5 nowych klientów, co podwoi liczbę miesięcznie pozyskiwanych klientów.
Tym właśnie jest seo. zwiększeniem szans
na sprzedaż, dzięki szerszemu dotarciu
do potencjalnych klientów.
na sprzedaż, dzięki szerszemu dotarciu
do potencjalnych klientów.
POZYSKASZ ODBIORCÓW REALNIE ZAINTERESOWANYCH TWOJĄ OFERTĄ
Klienci trafiający na stronę z SEO kupują średnio 7-krotnie częściej niż osoby trafiające na stronę z social media. Główną przewagą pozycjonowania nad innymi formami marketingu (np. social media) jest to, że trafiamy do osób, które szukają
naszej oferty. Wpisują ją w Google.
naszej oferty. Wpisują ją w Google.
poznaj etapy prac
KROK PO KROKU
ANALIZA
WYBIERAMY ODPOWIEDNIE
SŁOWA KLUCZOWE
SŁOWA KLUCZOWE
Sprawdzamy, które frazy będą trafiały do realnie zainteresowanych klientów, a nie będą tworzyły „pustego” ruchu.
Optymalizacja
Prowadzimy działania techniczne oraz marketingowe
Optymalizujemy konstrukcję strony pod wybrane frazy kluczowe.
Tworzymy treści, które edukują klientów, zachęcają do zakupu, a wyszukiwarce Google pozwalają wysoko indeksować stronę.
Tworzymy treści, które edukują klientów, zachęcają do zakupu, a wyszukiwarce Google pozwalają wysoko indeksować stronę.
RAPORTOWANIE I WNIOSKI
Regularnie
raportujemy wyniki
raportujemy wyniki
Na bieżąco analizujemy efekty, wyciągamy wnioski i usprawniamy działania.
W comiesięcznych raportach dajemy Tobie informacje jak idzie nam realizacja założonych celów.
W comiesięcznych raportach dajemy Tobie informacje jak idzie nam realizacja założonych celów.
Przykładowe pakiety
Cenowe
Cenowe
Audyt obecnej strony internetowej
wraz z raportem początkowym
wraz z raportem początkowym
Ilość fraz podlegających pozycjonowaniu
Czas trwania
Raportowanie
Optymalizacja on-site
Praca nad przejrzystą strukturą strony, linkowaniem wewnętrznym, odpowiednim rozmieszczeniem na stronie słów kluczowych. Działania na stronie internetowej pozwalające na jej lepsze odczytanie przez roboty.
Działania off-site
Optymalizacja źródeł linkowania, która pozwala
zająć jak najwięcej przestrzeni w wyszukiwarce
z udziałem i wykorzystaniem stron trzecich,
a jednocześnie pozyskanie linka.
zająć jak najwięcej przestrzeni w wyszukiwarce
z udziałem i wykorzystaniem stron trzecich,
a jednocześnie pozyskanie linka.
Wytyczne do artykułów
Wytyczne w postaci checklisty z instrukcją
tworzenia treści zawierających słowa kluczowe
z danej tematyki, sposoby zastosowania
znaczników, nagłówków, meta tytułów.
tworzenia treści zawierających słowa kluczowe
z danej tematyki, sposoby zastosowania
znaczników, nagłówków, meta tytułów.
Copywriting pod SEO - artykuły i wpisy
Pisanie przez nas treści, zawierających określone słowa kluczowe z danej tematyki, ich odpowiednie zagęszczenie i lokalizacja
na podstronach.
na podstronach.
Cena (netto)
Audyt obecnej strony internetowej
wraz z raportem początkowym
wraz z raportem początkowym
Ilość fraz podlegających pozycjonowaniu
Czas trwania
Raportowanie
Optymalizacja on-site
Praca nad przejrzystą strukturą strony, linkowaniem wewnętrznym, odpowiednim rozmieszczeniem na stronie słów kluczowych. Działania na stronie internetowej pozwalające na jej lepsze odczytanie przez roboty.
Działania off-site
Optymalizacja źródeł linkowania, która pozwala
zająć jak najwięcej przestrzeni w wyszukiwarce
z udziałem i wykorzystaniem stron trzecich,
a jednocześnie pozyskanie linka.
zająć jak najwięcej przestrzeni w wyszukiwarce
z udziałem i wykorzystaniem stron trzecich,
a jednocześnie pozyskanie linka.
Wytyczne do artykułów
Wytyczne w postaci checklisty z instrukcją
tworzenia treści zawierających słowa kluczowe
z danej tematyki, sposoby zastosowania
znaczników, nagłówków, meta tytułów.
tworzenia treści zawierających słowa kluczowe
z danej tematyki, sposoby zastosowania
znaczników, nagłówków, meta tytułów.
Copywriting pod SEO - artykuły i wpisy
Pisanie przez nas treści, zawierających określone słowa kluczowe z danej tematyki, ich odpowiednie zagęszczenie i lokalizacja
na podstronach.
na podstronach.
Optymalizacja
SEO
SEO
Ilość fraz podlegających pozycjonowaniu:
do 23
do 23
Czas trwania
1 mc
1 mc
Raportowanie
jednorazowe
jednorazowe
Pozycjonowanie
Lokalne
Lokalne
Ilość fraz podlegających pozycjonowaniu:
do 13
do 13
Czas trwania
min 12 mc
min 12 mc
Raportowanie
co miesiąc
co miesiąc
Pozycjonowanie
Ogólnopolskie
Ogólnopolskie
Ilość fraz podlegających pozycjonowaniu:
do 23
do 23
Czas trwania
min 12 mc
min 12 mc
Raportowanie
co miesiąc
co miesiąc
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Pytania
i odpowiedzi
i odpowiedzi
Jeśli nie znajdujesz odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z nami, chętnie wszystko wyjaśnimy.
Skontaktuj sięCzy pozycjonujecie strony, których
nie byliście autorami?
WIĘCEJnie byliście autorami?
To zależy od tego jak zostały one zbudowane. Ostatecznej odpowiedzi jesteśmy w stanie udzielić po wykonaniu audytu strony, jednakże
w znaczącej większości nie podejmujemy się tego typu zleceń.
w znaczącej większości nie podejmujemy się tego typu zleceń.
Kiedy zobaczę pierwsze efekty?
WIĘCEJPierwsze efekty w postaci poprawy pozycji np. z 90 na 50 można często zaobserwować po 3-4 miesiącach, ale na efekt biznesowy
w postaci zwiększonej ilości wejść, zapytań itp. trzeba poczekać zdecydowanie dłużej, bliżej 9-12 miesięcy gdyż 92% odbiorców sprawdza tylko pierwszą stronę wyników wyszukiwania,
a osiągnięcie pozycji w TOP10 to dłuższy proces.
w postaci zwiększonej ilości wejść, zapytań itp. trzeba poczekać zdecydowanie dłużej, bliżej 9-12 miesięcy gdyż 92% odbiorców sprawdza tylko pierwszą stronę wyników wyszukiwania,
a osiągnięcie pozycji w TOP10 to dłuższy proces.
Kto wybiera frazy do pozycjonowania?
WIĘCEJWyboru dokonujemy wspólnie. W pierwszej kolejności przeprowadzamy analizę konkurencji oraz potencjału różnych fraz. To znaczy prezentujemy ile mniej więcej dana fraza jest w stanie pozyskać dodatkowych odwiedzin oraz czy osiągnięcie wysokiej pozycji na daną frazę jest łatwe czy trudne. Na podstawie tej rekomendacji do Ciebie należy ostateczna decyzja, które frazy wybieramy.