IDENTYFIKACJA WIZUALNA

WYRÓŻNIMY TWOJĄ FIRMĘ
NA TLE KONKURENCJI

ZYSKASZ ZAUFANIE, A TWOJA MARKA BĘDZIE ZAPADAĆ W PAMIĘĆ
Konsumenci zdecydowanie częściej podejmują decyzje emocjonalnie niż racjonalnie.
Tak ukształtowała nas ewolucja.
Dlatego decyzja o zaufaniu do marki zapada błyskawicznie.
Często tylko na podstawie komunikacji wizualnej.
To tak zwany efekt aureoli lub efekt Golema, które polegają na automatycznym przypisaniu odpowiednio pozytywnych lub negatywnych cech marce na podstawie pierwszego wrażenia.
dlatego Przemyślana
i spójna identyfikacja wizualna może się okazać inwestycją
o ogromnej stopie zwrotu.
Twoja marka zacznie opowiadać o sobie, swoich produktach i usługach w taki sposób, aby trafiać do serc i umysłów klientów.
poznaj etapy prac
KROK PO KROKU
ANALIZA I STRATEGIA
Solidne przygotowanie
Badamy trendy, prowadzimy badania, analizujemy rynek i działania Twojej konkurencji.

Koncentrujemy się na potrzebach, obawach, przekonaniach i celach Twojej grupy docelowej. Określamy cele komunikacyjne i strategię, która pozwoli je realizować.
KREACJA
Kreatywność
oparta o naukę
Podczas tworzenia koncepcji graficznych wykorzystujemy zdobycze psychologii behawioralnej i neuromarketingu.

Dzięki temu jesteśmy w stanie przebić się z Twoją komunikacją przez szum informacyjny panujący w internecie.
STWORZENIE KSIĘGI ZNAKU
Księga, do której
zawsze możesz wrócić
Finalnym efektem prac jest dokument podsumowujący strategię komunikacji.

Zawiera oprócz logo również projekty całej identyfikacji wizualnej.
Przykładowe pakiety
Cenowe

Projekt logo
Ilość opcji do wyboru
Pole ochronne
Minimalna wielkość znaku
Warianty kolorystyczne logo
Kolorystyka marki
Przykładowe błędy w użyciu
Typografia
Logo w formacie na social media
Header na Facebook’a
Header na Linkedin
Projekt wizytówki
Papier firmowy
Stopka mailowa
Edytowalne szablony
graficzne na social media (w Canvie)
Edytowalny szablon prezentacji Google
(10 przykładowych slajdów online)
Katalog PDF (do 15 stron)
Animacja logo
branding Mini
9
branding Midi
9
branding Maxi
12
Cena (netto)
Projekt logo
Ilość opcji do wyboru
Pole ochronne
Minimalna wielkość znaku
Warianty kolorystyczne logo
Kolorystyka marki
Przykładowe błędy w użyciu
Typografia
Logo w formacie na social media
Header na Facebook’a
Header na Linkedin
Projekt wizytówki
Papier firmowy
Stopka mailowa
Edytowalne szablony
graficzne na social media (w Canvie)
Edytowalny szablon prezentacji Google
(10 przykładowych slajdów online)
Animacja logo
branding micro
branding mini
branding midi
napisz do nas
* pola obowiązkowe
Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz dalszej komunikacji. Brak wyrażenia zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych w celach marketingowych oraz na kontakt za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych będzie skutkować brakiem możliwości przedstawienia oferty usług Studio Brothers Sp. z o.o.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
LOGO I Identyfikacja wizualna
dla firmy z branży IT - NIXINE
Pytania
i odpowiedzi

Jeśli nie znajdujesz odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z nami, chętnie wszystko wyjaśnimy.

Skontaktuj się
Co otrzymam wraz z projektem logo?
WIĘCEJ
W podstawowej księdze znaku znajdują się: ostatecznie wybrany projekt logo, jego wersje kolorystyczne, kolorystyka marki, zastosowanie znaku (pola ochronne, minimalne wielkości itp.) sposoby aplikacji znaku, typografia oraz projekty wizytówek, papieru firmowego i podstawowych grafik na social media. Na życzenie jesteśmy w stanie zaprojektować również wiele innych elementów graficznych.
Czy zajmujecie się też wydrukiem?
WIĘCEJ
Nie, ale często pomagamy naszym klientom również na etapie produkcji zaprojektowanych przez nas rzeczy i kontaktujemy się bezpośrednio z drukarniami czy np. firmami produkującymi odzież lub opakowania i dostarczamy im pliki produkcyjne według ich standardów.
Ile propozycji logo mogę zobaczyć zanim dokonam ostatecznego wyboru?
WIĘCEJ
Wyjściowo przygotowujemy 3 zupełnie różne propozycje na podstawie rozmów z Tobą i wspólnie opracowanego briefu. Następnie wykonujemy do 3 rund kolejnych propozycji we wskazanych przez Ciebie kierunkach. Po 3 propozycje w każdej rundzie. Łącznie jest to zatem 12 propozycji.